Va?

Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Jennie - 24 juni 2008 22:25

Upp till sängen och sova. Telefonen pinglar 0530 imorgon. Hejja.

Av Jennie - 24 juni 2008 20:22

Det var som lite segt att vakna och stiga upp i morse. Regnet trummade mot taket.....oj så mysigt det hade varit att ligga kvar men men....det var inte så lockande att cykla i ösregn så imorse tog jag bussen.

Dagen har återigen gått väldigt fort, soppor & desserter att göra, kommande måltider att räkna, sortera och greja. Men kul är det.

Min handledare tycker att jag är duktig som har snappat upp så mkt på endast 2 dagar =)


Det har regnat precis hela dagen och gör det fortfarande......jag håller tummarna för att det ska ha slutat tills imorgon så jag kan cykla till jobbet.


Mina kära kom och hämtade mig & svärmor från jobbet, vi åkte hem och lagade middag, åt, stökade undan, åkte och hämtade ut paket, handlade på Coop och så hem igen.

Nu så sover tjejerna, jag får ca 4 timmar/dag med dom.....det känns hårt efter att ha haft en massa timmar tidigare. Men då är man desto mer de 4 - 5 timmarna. Kvalitetstid.


Har köpt Ben & Jerry`s Cookie Dough Ice Cream som jag ska snaska på om en stund, sen hänga lite tvätt och så göra kväll.


Trött =)


Ovido - Quiz & Flashcards