Va?

Alla inlägg under januari 2009

Av Jennie - 31 januari 2009 11:05

Badkläder & festkläder skall medtagas =)

Spännande.

Ha en bra dag allihopa =)

Av Jennie - 28 januari 2009 14:43

Med feber alltså.

Nu har Iza runt 38..imorse hade hon inte det men nu vid 12 snåret när jag kolalde så hade hon.

Nåja....får se senare hur det artar sig.

Hon som så gärna vill gå på bio med dagis imorgon.

Av Jennie - 28 januari 2009 08:15

Hostan alltså.

Båda ungarna hostar hejvilt och sömnen har varit upphackad inatt.

Jag vaknar av minsta ljud numera....ja att Emelie vaknade igår vid 23 och hostade så hon spydde kan ju ha varit en bidragande orsak.

Nå hon har även feber. Ligger o väger där mellan 38-38,5.

Vi var upp före 7 och nu sussar hon igen efter att ha druckit juice, fått blöjan bytt och lite nässpray.

Iza stannar oxå hemma från dagis idag.

Jag ska hälla i mig c-vitaminbrus, rysk rot och alvedon nu. Passa på att sova så huvudvärken försvinner.

Tjing på er.

Av Jennie - 26 januari 2009 23:36

Det var smarrigt med rödvin, ost & kex =)

Lite bröllopsplanering och så.

Tur att Jocke & Emma finns =) de är ovärderliga =)


Nu ska jag sova så man orkar med den långa dagen imorgon.


Natti natti.

Av Jennie - 26 januari 2009 19:36

Har beställt en ring idag, kommer senare i veckan.

Satt som en smäck.

Very very fin.


Av Jennie - 25 januari 2009 20:26

Trodde det var en soft kväll att se fram emot men då kom jag ihåg att vi fan har materiallära som skal läsas och göras nå uppgifter..men skit oxå.

Jaja det är bara att plocka ihop lite leksaker o sånt o sen läsa.

Av Jennie - 25 januari 2009 17:06

Siotter här och har en minirast på jobbet.

Dricker lite kaffe, funderar på varför jag får varierande anfall av nästäppa?

Vafan kan det bero på?

Skumma jävla grejer det där.

Jag hade kunnat gå hem nu och få chilla emd familjen men men...

Det finns saker som ska köpas för pengarna nästa månad så jag sitter glatt kvar här =)

Då ska jag ringa vidare och terra folk då =)

Skapa flashcards