Va?

Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Jennie - 22 juni 2008 23:33

Har varit en lugn kväll med lite bakning och spelande på datorn.

Ute strilar regnet ner, båda inte gott för morgonens cykling....men men.

SOv så sött allihopa.

Av Jennie - 22 juni 2008 20:16

Då var de i säng de små liven. Nu ska jag slänga ihop en deg, tekakor ska det bakas.

Imorgon blir det att stiga upp 0530, fika lite frukost och sen hoppa på cykeln och trampa iväg. Tippar på att det kommer att ta ca 25 minuter max.

Av Jennie - 22 juni 2008 09:16

Vaknade runt åtta imorse av att Emelies ljuva stämma gjorde sig hörd, glad som en lärka var den lilla busungen. Som bakgrundsljud var regnets smattrande mot taket. Ganska mysigt faktiskt.

Fast det mysigaste är när man bor i husvagn och det regnar...jag förknippar det ljudet med de somrar som vi tillbringade i Sundsvall när jag var liten. De dagar det var dåligt väder åkte vi inte till SUndsvall city eller på Ikea och shoppade loss. Ofta så köpte jag böcker och låg sedan på överslafen i husvagnen och läste & lyssnade på freestyle (kommer ni ihåg den *s*)

Hoppas att vi oxå snart kan köpa en husvagn och ge samma fina minnen till Iza & Emelie. Planerna är att de ska börja redan nästa sommar =)

Tänk så skoj att ställa upp husvagnen i Piteå och få några veckor att umgås med syster. Kanske dra ner till Umeå och hälsa på Mats & Malin.


Imorgon börjar allvaret......eller allvar och allvar....jobbandet iallafall. Fick höra av svärmor att de som jobbar där hoppas att jag ska trivas och kunna fortsätta jobba =) det är ju kul.


Nu ska jag gå och vika lite tvätt, koka kaffe och väcka älsklingen.

Ovido - Quiz & Flashcards