Va?

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Jennie - 18 juni 2008 23:58

Har du funderat över det? Varför du är som du är? Varför du gör som du gör?

Hur kommer det sig att man inte låtsas om vissa saker och bara låter det passera? Varför gör man likadant tillbaka?

Kan du visa att du uppskattar att det går bra för andra? Att det är roligt när andra lyckas? Säger du till dina nära & kära & vänner att du tycker om dom?

Kan man vara osjälvisk och inte tycka att livet är orättvist när andra gör/får saker man själv drömt om men aldrig gjort/fått?

Jag är fan utan karaktär, jag blir avundsjuk när andra når mål, lyckas med saker osv. Jag kan tycka att livet är orättvist. Många gånger.


Lite shit från mig innan läggdax.

Av Jennie - 18 juni 2008 22:44

Hoppar hit och dit. Kan inte bestämma mig för vad jag ska göra. Det som en dag känns bra är helt fel en annan dag. Jag vill vara hemma med mina barn, jag vill jobba, jag vill utbilda mig till något - men vad, eller nääää...jag vill inte utbilda mig.....eller.

Nä fan det måste vara det värsta som finns att vara obeslutsam.

Vad vill jag göra?


Kanske ta o sova...eller vänta på våran nya kelgris *s*

Av Jennie - 18 juni 2008 20:51

Inte riktigt men nästan.

Tjejjorna sover och Nelson har åkt till grannkommunen för att hämta sin efterlängtade MC. Han fick med sig nån kompanjon oxå så det känns lite bättre att han inte kör ensam.

Har beställt en bok nyss, jag har läst hennes blogg ett bra tag nu.

Mkt förnuftig tjej.

Här är boklänken:http://www.pickabook.se/index.php?sida=vagen


Ska sätta mig i köket och dricka te samt knåpa ihop röda rosor och vita kallor.

Av Jennie - 18 juni 2008 14:25

vanlig dag som alla andra. Har varit och handlat mat o sånt så man klarar sig några dagar till *s*

Riset kokar, kycklingen är i ugnen.....snart mat.

Ska o titta på en stuga kl 16 men det är en bit att åka så middagen blir tidig idag.

Ovido - Quiz & Flashcards