Va?

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Jennie - 12 juni 2008 14:32

Mycket trevligt att se solen igen.

Jag har gjort nästan alla saker som stod på listan i föregående inlägg.

Har bara blommor kvar att göra.


Kusinens tårta vart söt tyckte jag. Hoppas att de tycker detsamma.


Pizza till lunch, orken till att laga ngt fanns inte så.....Calzone var gr8.


Jag väntar och jag väntar.......fel att höra av sig någongång så man kan planera sitt liv litegranna.

Nu blommorna.

Av Jennie - 12 juni 2008 08:19

Det kan man nästan tro faktiskt. Det snöar hejvilt här i Kiruna nu.

Kolla efter ngn webbkamera med utevy härifrån så ska ni få se.

Men det gör inte mig ngt att snön vräker ner.

Jag ska göra klart en tårta till kusinens son.

Kevin 1 år.

Resten av dagen blir det småpyssel, förberedning av morgondagens tårtor, vispa ihop vaniljmousse´.

Göra blommor.

Måla dessa.

Köpa kartonger.

Dricka kaffe.

Ovido - Quiz & Flashcards