Va?

Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Jennie - 19 juni 2008 22:30

Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor. Då valkar bara sväller, och celluliter gror. Generande behåring, lyfts fram i solens ljus. Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus. De krav som sommarn ställer, förstör vår ledighet. Vi sitter där å gnäller, fy fan vad jag e fet. Fast vem vill motionera, när man kan sitta still. Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till!

Av Jennie - 19 juni 2008 15:40

Det är dagens ingredienser....hehe nej men allvarligt så har jag gjort 5 vaniljmousseér som stelnar i kylen just nu, knåpat ihop ett gäng blommor och snart är det pizza till middag som gäller. Mamma kommer hit o äter med oss. Snart ska jag göra jordgubbsmousse till första tårtan som ska iväg runt 19 tiden.


Ja jobbet jag fått är på "Jägarköket", det är kommunens kök som lagar mat åt skolor, dagis, äldreboenden osv. Jag börjar nu på Måndag kl 0700 och jobbar fram till 13:e Augusti. Heltid, Måndag - Fredag. 0700-1515.

Av Jennie - 19 juni 2008 10:38

å börjar på måndag.

Av Jennie - 19 juni 2008 08:52

Usch det låter verkligen som om jag har TBC eller ngt sånt. Hostar och hostar hela tiden.

Och regnet det strilar på. Få se om gräsmattan blir gladare för det....maskrosorna blir iaf det.


Nu ska jag göra mej presentabel och sen åka o snacka extrajobb.

Ovido - Quiz & Flashcards