Va?

Alla inlägg under februari 2008

Av Jennie - 29 februari 2008 15:32

Uppstigning 04:45. Usch då var man mör ska jag säga, kom i säng strax efter ett.

Men det var skönt att åka tåg och bara ta det lugnt, läsa o lyssna på musik.

Snabbt byte till buss i Luleå och vips var vi i Piteå.

Har varit på stan o strosat, köpt två tröjor och toning till håret.

Nu sitter vi här hos syster och ska snart åka o dinera på MAX. Smaskens.

Hemma så kör ungarna hårt med mormor, jag tror nog att hon kommer att behöva ledigt efter helgen *s*


Skriver mer sen.

Av Jennie - 28 februari 2008 23:04

Har inte haft tid och ork att skriva ngt.

Full fart hela tiden. Massor att göra. Imorgon tar jag semester och åker till Piteå.

Här är två tårtor som jag gjort idag.

Det är bara att beställa =)

Av Jennie - 26 februari 2008 08:14

Daniel ringde 0645 och kom förbi med en traktor och skottade bort våran stora hög framöfr garaget. Tackar tackar =)

Nelson har just fört Iza till dagis och Emelie sover igen. Skönt med lite lugn och ro.

Pratade just med syster i tfn. På Fredag åker vi =) gud så kul det ska bli =)

Nu ska jag dricka kaffe, äta macka o njuta av lugnet tillsammans med min sambo.

Av Jennie - 23 februari 2008 08:13

Skulle ut o åka skoter men vädret var skit först så det vart inte.

Nelson, Dan o Daniel åkte ut sen. Jag var hemma med 4 barn =)

Skallebank som fan på em.

Av Jennie - 22 februari 2008 12:39

Jag har fyndat en massa fotoramar i vitt trä från Coop. Hur fina som helst. Sammanlagt har jag väl inhandlat typ 15 st och jag insåg nu när jag satt o valde mellan våra 300 bilder att jag nog måste köpa lite mer *s*


Nu ska jag beställa påskpyssel från Panduro.

Av Jennie - 22 februari 2008 11:15

Så har vi varit på coop och slösat lite pengar.

Hann med att skotta lite innan. Det bara vräker ned snö.

Korv med bröd blev dagens lunch.

Av Jennie - 22 februari 2008 08:12

Emelie ställde sig upp mot trappen själv =)

Av Jennie - 22 februari 2008 07:25

Ja det är d verkligen.

Var på ett F&S baspass igår. Betydligt mer fart och fläkt och jobbigare så det är väl dt vi siktar på:baspass & medelpass. Iallafall var det hur kul som helst så jag & T har löst medlemskap där. Bara att kämpa på nu. Men med så bra musik så kommer det nog att gå som en dans.


Idag så jobbar N övertid (very good) så jag o brudarna får roa oss själva. Mormor kommer ner sen med pizza, det var som ett tag sen man åt det. Ska bli smarrigt.

Ute så snöar det lappvantar så det blir nog att gå ut o skotta nästa gång Emelie ska sova.


Å vad jag längtar till Augusti och Mallis. Skojar ni att det ska bli sååååå skönt att få sig lite sol, värme och sand mellan tårna =)

Bara man är i form då för både Claudia och Helena är pinnsmala. Inte för att jag vill vara pinnsmal, vältränad är min melodi. Snygga armar, någolunda platt mage, ingen fläskröv och lite smalare ben. Hur fan fixar man smalare ben? Det måste juh innebära nästan noll träning för benen? Eller? Nån som har bra tips om det?

Hoppas att det är uppehåll i snöandet imorgon så vi kan fara ut en sväng med skoter. Ädnamvaarastugan öppnar imorgon så vi tänkte bege oss dit och ta en fika, kanske åka lite pulka o ha skoj. Daniel skulle oxå hänga med me Henrik & Philip. Ska nog låna mammas kamera då och fota ungarna när de leker i snön =)


Jaja. NU kaffe.

Skapa flashcards