Va?

Alla inlägg under januari 2008

Av Jennie - 3 januari 2008 16:20

ja så är det

Här är det lugnt eftersom Iza är hos sin farmor och farfar och leker lite, Emelie sover och jag sitter här o har lagt ut några auktioner på Tradera o Kirun.cc

Av Jennie - 2 januari 2008 06:46

Nytt år - nya tag.

Nyårsafton var lugn, våran familj plus mormor, farmor pch farfar åt gott och drack lite oxå. Barnen somnade före tolvslaget och far o morföräldrarna åkte hem vid elva.

Känner mej lite krasslig i halsen, precis som om man håller på att bli förkyld. Hoppas inte.....eller...hellre det än vinterkräksjukan. Men bara för att jag skriver detta så kommer jag väl spy som ett cp snart.

Iza ska till dagis idag. Första dagisdagen på flera veckor. Nåja det blir säkert bra. När jag har lämnat henne så ska jag hem och göra en eldflamestårta till Matti som har fyllt år redan men ska fira med kalas idag. Spänki att göra för designen blir en annan än den som W fick.

Har beställt lite grejer som borde komma snart. En rolig bakform och lite cupcakesformar. Ska göra en stororder från kakburken.se snart.

Nu lite frukost så man orkar med dagislämningen.

Ovido - Quiz & Flashcards