Va?

Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Jennie - 5 januari 2008 21:16

Så var vagnen såld. NU ska vi shoppa en ny på Måndag. Kuligt värre =)

Jag har blivit värsta Traderasäljaren. Det är ju hur kul som helst att sälja (och köpa) saker där. Jag upptäcker en massa saker här hemma som man inte använder alls så det sätter jag ut. Idag tex la jag ut 6 st böcker (Vi Föräldrar förlaget) och vips så var de sålda. Very najs alltså.


Det behövs alltid lite extra pengar i kassan, jag tänkte göra mej en resekass o spara pengar där tills man ska betala resten av resan...det blir väl där i Juni/Juli nån gång.  Och nu har jag ju en del extrajobb så då bidrar jag oxå lite =) känns bra.


NU ska vi kolla lite rolig film =)


Silver: Det går bara bra och tack igen för en rolig kommentar =)

Ovido - Quiz & Flashcards