Va?

Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Jennie - 30 januari 2008 10:19

Sitter här med en kopp kaffe och bara tar det lugnt. Har jus lagt Emelie för en liten tupplur. Hade tänkt baka bullar men lusten rann av mig och istället ska jag bara ta det lugnt och när jag är klar me det så ska jag göra mej iordning. Ska åka upp på stan sen, kanske ta en fika på Rost och strosa runt lite.

Måste hitta ett par bra walkingskor, mina som jag har är paj i hälen. Det är nån hård grej som skaver ganska så bra upptäckte jag igår. Inte alls trevligt när man ska ut på promenad. Måste förbi Sportia o Intersport o kolla.

På tårtfronten är det lugnt denna vecka. Men nästa Torsdag har jag 3 tårtor att göra =) very nice.

SNart anländer min nya tröja som jag vann på Tradera. En Ed Hardy tröja i grått. Bild kommer sen.

Ovido - Quiz & Flashcards