Va?

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Jennie - 28 mars 2009 22:59

Jaja jag släckte oxå... inte allt men ganska mkt.

Se där, ett slag för världen minsann.

Fast nog var det aningens tråkigt att sitta ensam, jag är ju så himmla van att ha stora älsklo brevid mig.

Resume från dagen:

Vi har gjort klart tårtorna till Anna.

Varit på stan och inhandlat lite pyssel och kokböcker.

Varit hos svärmor och ätit.

Varit på dop.

Hemma.

Och nu är vi här.

Jag ska strax krypa till kojs.

Imorgon är det Söndag.

Snajsigt.

Av Jennie - 28 mars 2009 18:53

återkommer senare med rapportering om dagens grejs

Av Jennie - 28 mars 2009 08:31

Lite dekoration kvar och sen så ska jag och brudarna och farmor o kanske mormor upp på stan och fika.

Iza beställde den aktiviteten =)

Dop kl 16.00 skojsigt =)

Det gick bra att sova ensam inatt, inga spöken som kom och skrämde mig. Iza hoppade upp strax före 7.

Det är tomt utan 2/4 delar av familjen.

Men snart är vi allihopa igen.

Emelie hade haft det bra hos farmor, blivit uppassad och servad =)

Fått lite kvalitetstid.

Ovido - Quiz & Flashcards