Va?

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Jennie - 25 mars 2009 23:17

Haremsbyxa....

Jamenherregudihelvete.

Och laxrosa eller bajsbruna sådana.

Nu får väl GT skärpa till sig en aning tycker jag.

Nä fy fabian som Pippi Långstrump säger.

Ta bort den fort innan man dör av garv.

Det var det jävligaste jag sett.

Nog om den.

Ryggen den trilskas fortfarande.

Ömsom lite bättre

Ömsom lite sämre.

Spännande att se imorgon vad som händer.

Nu ska jag sova.

Å förhoppningsvis inte drömma om haremsbyxan i laxrosa.

Av Jennie - 25 mars 2009 08:01

Man får ju se men jag hoppas det iallafall =)

Ryggen känns lite bättre så imorgon vacklar jag till skolan och kämpar på med mina svetsar. Det märks när man inte hållt på med att bränna plåt på länge. Feelingen försvinner.

Nu ska jag dricka kaffe och titt på när Emelie går omkring och spikar.

Ovido - Quiz & Flashcards