Va?

Alla inlägg den 30 september 2008

Av Jennie - 30 september 2008 11:18

  • Promenerat runt Kasen med Johanna
  • Kört N till jobbet
  • Fikat på Kafe Rost
  • Handlat middagsmaten på Ica
  • Skrivit o mailat deltagarlistan till GK

Nu så känns det som om jag har bomull runt skallen så jag ska nog ta o lägga mig o vila ett tag på soffan, bara hälla i mig en alvedon eller två först.

Av Jennie - 30 september 2008 07:57

Här har vi stigit upp tiiiiidigt, Emelie har vaknat på fel sida....före kl 6 imorse. Så vi steg upp hon och jag.

Men inget dög härnere, inte titta tv, inte fika, inget alls.

Hon skrek och bråkade och var på allmänt dåligt humör så både pappa och storasyster vaknade. DÅ säger det lilla skrikiga barnet: sova.

Jaha.

Bara upp och i säng med henne (då var klockan typ halv sju) sen så låg hon där och hojtade ett tag och somnade en stund. HUmöret var lite bättre kl 0730 när hon vaknade igen och nu så har de farit iväg till dagis.

Jag har just smällt i mig en tallrik flingor & yoghurt.

SKa man ut på en promenad runt Kasen?



Jo jag tror nog det.

Lite vatten på det här och sen kör jag =)

Ovido - Quiz & Flashcards