Va?

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Jennie - 30 oktober 2008 22:45

Båda damerna sover sött, Emelie somnade efter 5-10 minuters klagan.

Iza smög upp och somnade nog ganska fort.

Hoppas att jag oxå somnar snabbt efter Hells Kitchen slutat.


Mina små pigor...de är så fina men när de är på sånthär humör så blirman ganska trött. Imorgon ska jag iaf krama dem extra mycket och mysa.

I love them.

Av Jennie - 30 oktober 2008 17:39

Undra om ungar får någon form av framtida provison efter hur mkt de gnäller och retar gallfeber på sina föräldrar?

Isåfall har Emelie sin framtid säkrad för så mycket som hon har gnällt idag är enormt.....jag funderar på att gå härifrån bara för att få lite tystnad i öronen.

Herregud alltså.

Och klockan är inte ens 18 ännu.

Av Jennie - 30 oktober 2008 00:00

Efter ett bra avsnitt av Greys och ett trevligt besök att snacka med så hängde jag lite tvätt (skräll va) och sen fyllde jag den blivande pumpatårtan. Grädden & marsipanen åker på imorgon efter ungarna åkt till dagis o så för jag den sen  till dagis. Kan gå lite dåligt att traska på morgonen dragandes på pulka, kälke, 2 vilda ungar och tårtfat med tårta *heh*

Jag hade velat gå ut o käka med älsklo på Lördag.

Få se om det går att ordna ngn snäll själ som kan komma och barnvakta i några timmar. Jocke? Emma? Nån? ;-)


Nej nu ska jag invänta älsklo och sen är det sovadax för min del.

Morgondagen har många aktiviteter.

Ovido - Quiz & Flashcards