Va?

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Jennie - 13 december 2007 22:15

Det är inte bra det, inte på längre sikt iaf. Jag är så trött att jag mår illa på eftermiddagarna och kvällarna. Nu måste det skärpas till ett hekto eller två.

Idag har det varit luciatåg å dagis med fika efteråt, hon var så himmla fin våran lilla tjej...eller lilla och lilla...nästa Fredag fyller hon fyra år. Tänk.....fyra år alltså. *kärlek*

Det har varit full fart hela dagen och det är ju bra så man har hållit sig vaken. Men nu ska jag fan sova tidigt så man kanske är människa imorgon =)


Malin: det är bara att beställa om ni vill det =) jag kan fixa.

Silver: Jag tog gul och röd sp och blandade ihop dem så det blev ungefär som marmorerat. Mestadels gult eftersom det röda lätt kunde ta över. Superkul å nu vet men det oxå =)

Ovido - Quiz & Flashcards