Va?

Alla inlägg den 3 december 2007

Av Jennie - 3 december 2007 22:14

fdg

Av Jennie - 3 december 2007 22:09

med smör, ost och sotarskinka med vitlök har jag minsann suttit och tryckt i mig =) en jävla massa skivor vart det men ack så gott. Får nog ta en ordentlig prommis imorgon efter jag har lämnat Iza på dagis. Hoppas att det inte är alltför svinkallt.

Eftermiddagen har gått ganska fort, mamma var förbi en sväng och sen när hon gått var det bara att göra klart snorisarna o slänga dem i sängen =)

Båda två somnar så fort att det är otroligt =) Skönt, jag tror nog att jag oxå ska dra mej upp om ett tag...kanske avrunda med att hänga upp tvättade handdukar o ta en kopp te......fast säkert blir det mkt mer än så att göra om jag känner mej själv rätt *s*

Silver: det är med utstickare från kakburken.se Hur smidigt som helst att göra =) hade jag försökt göra själv hade det nog inte blivit några flingor alls *s*


Av Jennie - 3 december 2007 14:27

har vi gjort idag känns det som. Okej jag har gjort en tårta men sen har jag inte hunnit med mer än att plocka o städa. Vad är det för mening egentligen...att städa  när det efter frm minuter ser lika stökigt ut igen?

Nelson åkte nyss till jobbet och jag har lurat hit Jocke & Emma att äta med oss för det är så förbenat tråkigt att vara ensam. Bläbläbläblä. Jag avskyr det verkligen.


Ovido - Quiz & Flashcards