Va?

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Jennie - 18 oktober 2007 16:24

Lite bilder

Av Jennie - 18 oktober 2007 16:13

Jahapp, nu var det Izas tur att bli förkyld, näsan rinner som en kran på henne. Hade tänkt att gå o bada med henne men inte när hon är så snorig alltså. Och jag har varit sååå trött hela dagen så jag gissar på en förkylning som är i antågande för min del med. Jaja det är inget att göra åt än att bulla upp med halstabletter, nässpray o alvedon. Tur att båda brudarna gillar alvedon *s*

Bakade chokladkaka igår, två st, och den ena blev till tårtbotten idag med päronmousse mellan =) det blev helt okej. Snart kommer mitt paket med orange o svart marsipan. Jag ska försöka mig på en halloweenpumpa tårta =) spännande värre =)

Av Jennie - 18 oktober 2007 07:43

Idag är det dax för dagiskort =)

Så alldeles strax ska jag uppo väcka Emelie, amma henne sen på kläderna och iväg. Iza är strax klar.

Ovido - Quiz & Flashcards