Va?

Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Jennie - 21 maj 2008 20:39

Herrejesus så trött jag är. Ont i ryggen. Slut i huvudet. Bara att lägga in på vilohem känns det som. Och ändå har inte dagen varit så jobbig.

Det är vädrets fel. Hade det kunnat bli varmt och skönt som det ska vara hade nog energin återvänt ganska kvickt.

Imorgon ska jag greja här hemma hela dan, ta mej en prommis, handla lite käk o så. Kanske vi far upp på Rost kl 11 och äter sopplunch. Hoppas att det är ngn god soppa.

Ska fixa mej lite te nu, kanske en macka o sen är det soffläge när greys börjar.

Hade varit nice om min älskling hade varit här med mej nu.

Av Jennie - 21 maj 2008 14:36

Onsdag igen, jag sitter här, Iza kollar tv, Emelie sover och Nelson har åkt till jobbet.

Jag har varit o hjälpt till på kafeét i 4 timmar. SKoj att få komma ut och göra något annat mellan varven. Nu ska jag försöka roa mina ungar resten av dagen. Iza hon klagar hela tiden på att det är: A-tråkigt hemma eller B-hon vill göra något kul. Jag har sagt att hon får leka själv men se det duger då inte så jag ska ta och packa på dem kläderna när Emelie har vaknat o ätit mellis och så ska vi iväg till ICA och handla. Iza ska få cykla och Emelie åker vagn. SKa passa på att handla köttfärs & kött därifrån, bästa i stan.


Dagens fråga: Vad gör era 4-5 åringar hemma? Hur roar de sig? Leker ni med dom eller leker de själva?

Ovido - Quiz & Flashcards