Va?

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Jennie - 4 mars 2008 14:15

Nelson & Iza åkte iväg med skotern så jag hade ju tänkt åka upp på stan med Emelie.....mmm precis...tänkte...men vad vart det av den tanken....ja inte mer än bara en tanke kan jag meddela. Ungen har blåst på i snart 4 timmar. Helt crazy trött tydligen. Nå men då behöver hon inte sova desto mer förrän vid läggdax då.

Har fotat lite bilder på vårat snökaos här. Snart får ni se =)

NU ska jag försöka göra ngt.....ngt annat än att bara sitta här och loda =)

Av Jennie - 4 mars 2008 09:22

Och minus 20 när vi steg upp klockan åtta. Brrr. Men iallafall så har tempen stigit till endast minus 15 nu =) så det finns hopp om en skotertur.

Barnen och föräldrarna är glada och nöjda. Fina fisken.


Jag är jättesugen att börja jobba nu, att få ett riktigt jobb där man tjänar pengar. Hoppas verkligen att jag får på LKAB i sommar och sen kanske man har en chans att fortsätta där inom någon avdelning. Där tjänar man lite mer än på ett fik eller som ISS:are. Och seriöst så är det d jag vill ha: pengar. Så det så.

Ovido - Quiz & Flashcards