Va?

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Jennie - 14 november 2008 20:51

Jag har haft allmän information, gruppsamverkan, mini-lite teori och sedan praktiskt utövande av svetsandets ädla konst.

2,5:orna gick bra men 3,2:orna gick det betydligt sämre med.

VAR FAN ÄR TÄNDNINGEN?

Den bet bara fast hela tiden.

Bajs.

Men men nya tag på Måndag igen =)


Jag har även suttit på Radiotjänst och språkat några timmar på kvällstid.

Same same

Nu så sussar barnen och jag överväger att ta min telefon o plugga i lurar o lyssna musik liggandes på soffan.

Måste vila ut inför morgondagens 4:e kväll i 24 miljoners klassen.

De ni.

Schysst företag.

Spännande att se vad de har dragit hit för artist.

Föra helgen var det Magnus Bäcklund som hade skrålat Tom Jones låtar     = mindre bra.

Jag hoppas på klar förbättring tills imorgon.

Och gratis bar är det =)

Många öl, cider o groggar har det gått åt för LKAB:s anställda med respektive....typ 3500-4000 pers var det nån som viskade.

Lövely.

Nu musik.

Adios amigos.

Ovido - Quiz & Flashcards