Va?

Direktlänk till inlägg 8 april 2008

Nähäpp

Av Jennie - 8 april 2008 17:46

Jag hade fel, det blev ingen flicka utan en liten kille =)

Grattis Therese och André.

Idag har jag varit på "möte" på AF, visat arbetsgivarintyg och sånt som de vill se och kryssa i en ruta att de har "verifierat" att det är sant att jag har jobbat och läst på Komvux. Sen pratade vi om jobb, vad man har för skäl att inte söka i hela landet osv.

Gick på Brända efteråt och tog mig en trist fralla och en kopp kaffe. Satt där i godan ro när det kom in två killar, (en vet jag vem det är) de handlade kaffe de med och gick och satte sig i det fd rökrummet...jaja inget speciellt me det......efter ett tag kommer det in två poöiser. "Jaha ska de fika på arbetstid"=) var tanken som for genom mitt huvud. De försvann oxå in i fd rökrummet.  Det går ett litet tag och så kommer det en polisbil med ytterligare två poliser i. De kommer in på Brända även de och går in i fd rökrummet. Det snackas lite grann och så kommer de ut med killarna. "Undra vad de har gjort för ngt för att bli hämtade av polisen" tänkte jag. Här kommer svare:t:

http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=3470994

Se på fan.

Sen åkte jag och handlade lite nödvändigheter o for hem.

Nu är det em och jag väntar på sällskap av svärmor och svärfar. Alltid uppskattat med vuxet sällskap tycker jag. Jag avskyr att vara ensam på em o kvällarna när Nelson har em vecka.

Vi har bakat citron och blåbärsmuffins =)

Hej så länge...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 20 januari 2010 07:51

href="http://www.aftonbladet.se/nyheter/haiti/article6450835.ab" alt=""> Jag jobbar en timme för Haiti ...

Av Jennie - 25 november 2009 23:23

Nu pratar jag inte om otätade dörrar och fönster om ni trodde det. Utan om människor som finns överallt. I våran direkta närhet utan att vi egentligen tänker på det. Det kan vara grannen, en kusin, en vän, en förälder. Fundera på det du. Googla...

Av Jennie - 22 november 2009 23:47

Det har inte funnits lust att blogga men nu tänkte jag iaf göra ett litet inlägg. Jag går en påbyggnadskurs inom svetsning, Iza går på sexårs och Emelie på dagis. Stora älsklingen gör samma som förr. Sjuka har vi varit allihopa och Emelie bara host...

Av Jennie - 15 september 2009 16:16

Idag så har det varit den sedvanliga lämningen av barn på dagis och skola. Det är riktigt skönt när det flyter på som det ska. Iza är modig och går själv från bilden till skolan medans lilla mamma snällt får sitta kvar i bilen och vinka åt henne. Å...

Av Jennie - 14 september 2009 10:12

Jag har som inte idats blogga desto me rpå ett tag, men nu kändes det som ett bra läge att sitta ner och skriva något om vad som händer och fötter i vårat liv. Iza & Emelie är på skolan respektive dagis och gubben han jobbar. Jag har förmånen att f...

Ovido - Quiz & Flashcards