Va?

Alla inlägg den 27 november 2007

Av Jennie - 27 november 2007 22:02

Japp, det vart en kopp glögg till Desperate Housewives. Gott som fan men starkt. Lite kvällsfika på detta så sover man gott =)

Ny tårtbeställning till på Måndag, röd med vintertema. SPänki spänki. Nu ska jag testa lite nya dekorationsgrejer =)

Beatrice: Sugarpaste = sockerpasta, ungefär samma konstistens som marsipan och se ut ungefär likadant. Bra för de som inte tål nötter. Lite sött dock.

Therese: jo snart får du harva runt med vagn du me =)  F*n så skoj =) tryck ut junioren nu.

Av Jennie - 27 november 2007 14:00

Ja jäklar vad jag har promenerat alltså. 1½ timma....det är mer än vad jag gått på bra länge. Nu känner jag mej duktig, hoppas vädret är bra imorgon så kan jag ta en prommis med vagnen då oxå innan jag hämtar Iza.

Nu ska vi limma fast paljetter på papper o greja =)

Ovido - Quiz & Flashcards